Reklám...  Reklám... Reklám...

 

Vannak, akiknek a könyökén jön már ki, hogy állandóan felkerül az asztalra a kérdés. 
Reklámozzak-e?

 

Kell a válasz! 
Ha igen, miért? 
Ha nem, miért?

 

Szinte unalmasak már ezek a mondások: 
A reklámba befektetett pénz 50%-a kidobás, csak nem tudjuk melyik fele az!
Sok reklámtól jobb, a több!

 

Geszti Péter mondta: a marketing a legjobb dolog, amit még ruhában lehet csinálni!

 

Igaza van!
Ennek a szakmának van egy fontos kritériuma, mégpedig hogy élvezettel csinálható, különben csekély a siker!

 


Nézzük miért ne reklámozzunk:
Értelmes választ nehéz adni, de ha olyan termékünk vagy szolgáltatásunk van, amely annyira egyedi a piacon, hogy a legjobb feltételekkel tőlünk kapja meg a fogyasztó, áradásul nincs versenytársunk sem, akkor..... talán!

De akkor a Coca-Cola miért költ mégis eszméletlen összegeket mai napig promócióra?

 

Mert a reklám rövid távon Sales (értékesítés), hosszú távon Brand (márkaépítés).

 

Az biztos, hogy nem azért fektetnek idestova 127 éve hatalmas összegeket magukba, mert nincs jobb dolguk, vagy éppen nem tudnák hová költeni a pénzüket.

 

Henry Ford hitvallása az volt, hogy a haszon 50%-át visszaforgatta a reklámjára.
Ha valamit jól csinálok, legalább tudjanak róla!

Megszívlelendő!

 

Apropó szív!... a szíved nem kérdez, dolgozik folyamatosan, mert ez a dolga. 
Ha nem tenné, nem élnél! 

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333