A reklámpiac egyik legnagyobb, hanem a főszereplője a gyógyszer iparág.
Mindenki szeretne jól élni, egészséges lenni. Nem kérdés az sem, hogy a jót is jobbá lehet tenni. Gondoljunk bele abba, hogy hány embernek kezd kaparni a torka, ha egy reklámban a madulagyulladásról esik szó. A világban hatalmasat nőtt a hipohonderek száma, és szinte rosszul vannak attól, ha nincsenek rosszul. Nem szeretném nevetségessé tenni ezeket az embereket, hiszen ez is egy betegség, a pszichológusok tudnak nekik hatékonyan segíteni, de ha megfigyeljük a gyógyszeripar hirdetési órarendjét, szinte már tudjuk is, hogy milyen időszakban milyen tüneteket KELL produkálnunk.

 

Más.

Egy átlagos magyar háztartásban szerinted mennyi felesleges gyógyszer és- vagy csodaszer lapul a fiókban, amit sohasem fogyasztanak el? - rengeteg! Meglepődnél, ha egyszer összegyűjtenénk Magyarországról az összes felesleget, mekkora terület lenne, amit befedne!

Sokan azért vásárolnak, mert jó, ha otthon van belőle, hátha szükség lesz majd rá. Aztán ha nem, akkor majd kidobjuk, de legyen, mert a VAN-tól nem kell félni!!


Miért halmoznak az emberek?
Miért vásárolnak értelmetlenül?

Mert az ipar reklámhadjárata ezt váltja ki!

 

Mit tanulhatunk tőlük?
A folyamatosságot, a kitartást!

A folyamatos reklámpiaci jelenléttel esélyt sem adnak arra, hogy ne találkozz velük. 
Mindenkit meg kell menteni!
Senki nem élhet fájdalommal!
Neked is jár egy jobb élet!
Nem kell szenvedned!

 

Főiskolai tanárom mondta egyszer nagyon kreatívan:
Minden megoldásra van egy problémánk!

A folyamatos jelenlét nem olcsó.
A hatékonysága nem kérdés. Az ilyen út, tökéletes!

Ki fizeti meg az árát?
Te, vagyis a fogyasztó.
Hiszen a termék árába tudatosan beépített marketing költséghányad segítségével, rengeteg pénzt tudnak fordítani a reklámra, aminek hatására a piacuk minden időszakban virágzik. Te vásárolsz, a marketing büdzsé gyarapodik, ezáltal nő a reklámpiaci jelenlét a piacon, többet hallod, többször eszedbe jut, többet vásárolsz, és az ördögi kör kezdődik elölről, és gyorsul, és növekszik...!

 

A címben azt írtam, hogy prosztata-problémák a reklámpiacon.
Milyen összefüggés van ezek között??

Az idősebb férfiak többsége szenved jóindulatú elváltozás miatt ilyen panaszoktól.
Akadozó vizelet, fájdalom, problémák szexuális téren, stb.

A gyógyulás célja a folyamatosság visszaállítása a betegeknél minden élettani használati területen.

Átfordítva a reklám szakterületre:
Ne csöpögtess, locsolj!

Légy folyamatos piaci szereplő, és talán ez lehet a jelenlegi legnagyobb fegyvered, amely a kisebbektől megkülönböztet a többiektől a palettán!

 

A titok:
Nem a legerősebb marad a vezető a piacon, hanem az, aki a legtöbbet tudja költeni egy új vevő megszerzésére!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333