Nálad ki a marketinges?


Sokszor találkozom azzal a problémával, amikor cégvezetőkkel beszélgetek, hogy fontos alapkérdésekkel nincsenek tisztában.

 

Egy-egy váratlan esemény kapcsán a felszínen lévő problémákra fókuszálnak, ami olyan, mintha a csónakban az aktuális lyukat tömítjük el. Ilyenkor nem látjuk a valós helyzetet, leköt minket egy olyan dolog, ami akut megoldást sürget.
Egy vállalkozás nem teheti ki magát ilyeneknek. Gondoljunk bele, minden rendszer annyira erős, mint amennyit a leggyengébb pontja bír. Ahol a szűk keresztmetszet van, oda kell a megoldást koncentrálni.

 

Jelenleg gazdasági felemelkedés van.
A cégek fejlesztenek, beruháznak, nőnek. A gazdasági szféra megújul, jelentős technikai fejlesztéseket hajtanak végre a vállalkozások, nagyon fontos az automatizáció. A minőségi termékek előállítása már nem kérdés, a fókusz a szolgáltatások fejlesztésére irányul a jövőben. Komoly ügyfélkezelő rendszereket vásárolnak, amelyek "nem hibáznak", vagy csupán csekély mértékben. 
Tereljük az online világ felé a szolgáltatásainkat - hangzik a jövőtervezők jelmondata.

 

Igen ám, de a sikeres marketingkampány hatására bemegy a vásárló a gigaszipiszupi marketbe, ahol a munkatársak csahogynem átlépnek rajta, az étteremben nem kedves a pincér (tisztelet a kivételnek), a szerelő már nem jön házhoz, ha elromlik a géped, két hónapra ad előre időpontot.

 

Megkérdezed a vezetőt, jól van ez így?

Mire a válasz, nem kapok jobbat!

 

Aztán természetes, hogy jön a csalódás, és előbb-utóbb akármennyit tolnak majd reklámba ezek a vállalkozások, a kutya nem nyitja rájuk az ajtót.
A vásárlói élményteremtés a marketing folyamatok komoly része. Ilyenkor ragasztod az ügyfél szívébe és agyába a "Te leszel a kedvenc boltom" matricát. Ha ez elmarad, mondhatsz neki fűt-fát, ígérhetsz toronyórát lánccal.

 

 

Nálad ki a marketinges?

MINDENKI, aki részt vesz a cégedben lévő folyamatokban, hiszen a dolgozóid hatással lesznek egymásra.
Nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy a legfontosabb marketing eszközt nem kezeled megfelelően.

 

A cégednél mindenki marketinges.

Fontos, hogyan bánnak az ügyfeleiddel, milyen véleménnyel vannak a cégedről, ezt hogyan kommunikálják mások felé, mennyire pozitívak, hogyan kezelik a konfliktushelyzeteket, hogyan viszonyulnak egymáshoz, milyennek látják a céget, ahol dolgoznak, ahonnan a betevőt keresik.

Amennyiben ezek közül akár egy kérdés is problémás, addig oda kell fókuszálnod, nem a reklámkampányodra.
Mátyás király sem véletlenül járta álruhában az országot, ha az igazságot akarta megtudni.

 

Ha ezek nincsenek rendben, akkor a reklám kampány által behozott ügyfeleid ezt a képet látják majd, nem azt, amilyennek Te szeretnéd látni a vállalkozásodat.


Te vásárolnál magadnál?

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333