Miért népszerű a híradó?
Izzadva keresik a hirdetők azokat a felületeket, amelyek népszerűek, hiszen - jogosan gondolva - azokon a felületeken érhetnek magasabb valószínűséggel célba a hirdetéseik, "ahol a nyáj legel."
Csodálatos terep a híradó!
Megölték, felgyújtották, felrobbant, kirabolták, átverték, és még sorolhatnánk reggelig.
Miért népszerű ez, ha tele van negatív információkkal?
Egyszerű.
Mert az ember kíváncsi a másik nyomorúságára!
Élvezi ha a másik sikertelen, és azt gondolja, hogy máris jobb lett tőle.
A negatív szenzáció figyelemfelkeltési ereje tízszer erősebb egy átlag információnál.
Ha ilyet látsz, odakapod a fejed, és akarva-akaratlanul kutatod, figyeled, érdekel mi lett belőle.
Érdekes az is, hogy amikor az embereket megkérdezik, mi a véleményük a híradókról, ugyanolyan negatív véleménnyel vannak róla, mint amilyen stílusú hírekkel tele van.
Valamiért az emberek perverz érdeklődése felturbózta a híradók népszerűségét.
A kíváncsiság hajtja a népet, és a szosöl világban pillantsd meg, mennyi idő kell egy negatív szenzációnak, hogy elterjedjen!
Nem hirdethetsz híradóban!
A hír nem támogatható. Miért?
Mert a hír független, és amennyiben a pénz megjelenik mellette, etikai kérdéseket vet fel.
A média találékony.
Nehogy már ne vegye el a pénzt erről a legelőről.
A rádiók a hírblokk elé, vagy rögtön utána időzítik a reklámblokkjaikat.