Miért nem jó, ha egyedül vagy a piacodon?

A vásárló minden nap döntéseket hoz, amikor kinyitja a pénztárcáját, és költ. Az pedig az értékmérőd, hogy ebből a "tortából" mekkora szelet lesz a tiéd. 
Azt már sokszor tisztáztuk, hogy szeresd a piacod, szolgáld ki a vevőidet, legyen kifogástalan a terméked, és szuper a szolgáltatásod. 

 

Ám ezzel még nincs vége.

Az egyik neves közgadaságtan tanárom azt mondta, hogy ha minden reggel úgy ébredsz, hogy semmid sincs, és elölről kell felépítened a vállalkozásodat, minden nap meg kell harcolnod a sikerért, akkor leszel a legütősebb a piacodon.
Lássuk be, ha nincs miért küzdeni, hamar belekényelmesedik az ember.

 

Kell a verseny, kellenek a versenytársak.
Ettől emelkedik benned az endorfin, és lesz hatalmas energiád, hogy fejleszd magad, a terméked, a szolgáltatásodat, a vállalkozásodat.
Nem szabad elfelejteni, minden vállalkozás annyit ér, ahol a leggyengébb pontját megszakad a siker.

 

Ha ezt tudtam volna...
Ha hamarabb gondolkodtam volna...
Ki gondolta, hogy más is gondolkodik ebben..

 

Ne azon aggódj, hogy rád nyitnak, vagy ugyanolyan terméket, szolgáltatást kínálnak.
Teremts versenyelőnyt azzal, hogy folyamatosan fejlesztessz, és figyelsz a piacodon lévő vevőkre, versenytársakra.


Tonk Emiltől megtanultam, hogy mit tegyél a versenytársaiddal?

- Alaposan ismerd meg a versenykörnyezetet!
- Folyamatosan gyűjts információkat versenytársaidról!
- Mérd fel erősségeiket, gyengeségeiket - legyél naprakész!
- Csoportosítsd annak megfelelően, hogy kit tartasz igazi versenytársadnak, és ki tart annak a vevő!
- Soha ne a versenytárs gyengeségeire fókuszálj!
- Soha ne minősítsd versenytársaidat negatív jelzőkkel!
- Építsd érvelési stratégiádat a versenytárs erősségeire!
- Tudasd, hogy tisztában vagy az erősségeivel!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333