Mennyibe kerül a jó reklám?
Ha stílszerűen szeretnék fogalmazni, akkor pontosan annyit, amennyi hasznot termel a reklámoztatójának.
Milyen haszonról beszélek?
Rövid távon Sales (értékesítés), hosszú távon Brand (márkaépítés).
Határozottan kijelenthető, hogy NINCS olyan cég, amelyiknek valamilyen formában ezekre ne lenne szüksége.
Akkor mibe kerül a jó reklám?
Ha drága, akkor már maga az árképzés zárja ki azokat, akik nem tudják megfizetni.
Ez a közeg sokszor magas eléréssel, hatékony mutatókkal rendelkezik. Sokszor, de nem mindig! Célszerű figyelni, mert számos előnnyel kell rendelkezni ahhoz, hogy valaki ide tartozzon.
A felület értékességét mutatja, hogy a célcsoportból mennyi embert ér el, ezek között milyen a megítélése, mennyire innovatív, mennyire aktív, milyen eszközöket használ a saját reklámoztatására.
Ha olcsó, akkor vélhetően sokak számára elérhető. Itt reklámoz majd minden olyan vállalkozás, akik szinte lelkiismeret furdalásból hirdetik magukat, azaz "látod volt reklám, mégsem megy..!"
Ami olcsó, az nem feltétlen rossz. De az kétségtelen, hogy a nagyobb mennyiségű hirdető között hamarabb elvész a reklámunk, mint egy ritkábban terhelt közegben.