Kettesben - hármasban....

Az nem kérdés, hogy a rádió kötődést alakít ki a hallgatóival.
Az sem meglepő, hogy ebben a versenyben a vizsgált médiumok között prioritást élvez. Az élvezet márpedig akkor jó, ha tartós. Weboldalak jönnek-mennek. A TV sorozatokat szeretjük, de egy bizonyos idő után uncsi. Aztán jó ez a szosöl média - de mivel a felhasználók nagy része tart az ellenőrizhetőségtől, inkább csak korlátozottan használja, azaz tilt bizonyos tartalmakat. 

A világ kegyetlen! Az érdeklődést felkelteni nem könnyű feladat, és fenntartani még ettől is nehezebb. 

 

 

Pedig akárhogyan csűrjük-csavarjuk, ebben a versenyben nélkülözhetetlenné vált ennek a mutatónak a magas értéken való tartása, hiszen ez jelzi a hosszútávú piaci lehetőségeinket. 

 

Mert...
Mi történik, ha megjeleni egy új insta-celeb?
Mi történik, ha jön egy új tartalmas weboldal?
Mi történik, ha a Dallast még egyszer műsorra tűzik, vagy neadjIsten indul egy újabb Mulatós TV?

 

A kereskedelmi rádiós szakmai idejében kapcsolt, és az innovációnak, valamint a rendszerben való gondolkodásmódnak köszönhetően rendezte sorait. Hirtelen lett zenei rádiója az időseknek, van aki kiszolgálja az érzelmesebb, és fiatalosabb középkorosztályt.

Miért volt erre szükség?

A kommunikáció mesterei azt tanítják, ha el akarsz adni valamit nekem, gyere a játszóteremre!
Ma Magyarországon több, mint 7 millió aktív rádióhallgató van, aki valamilyen okból választ.

Akik pedig a rádiót választják, mint reklámoztatási eszközt, jól döntenek!

Sokkal könnyebb megvalósítani az "szeressen bele", "gondolkodjon el rajta", "vegye észre a számára nyújtotta előnyöket" - eladási folyamat lépéseit, ha kialakul az érzelmi kötődés a hallgató és a kedvenc rádiói, azaz a fogyasztó és a reklámátviteli eszköz között!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333