A világ vezető reklámszakemberei egyetértenek abban, hogy a reklámok legfontosabb feladata, hogy a fogyasztókat kimozdítsák a jelenlegi állapotukból. Befolyásolják, és utat mutassanak a reklámoztató terméke vagy szolgáltatása irányába!
El lehet rontani egy reklámot? - mindent el lehet rontani, a kérdés inkább az, hogy mekkora kárt okozhatunk vele?
A választ nem egyszerű megadni, nem is szeretem a "mi lett volna ha..?" kérdésekre alapuló felméréseket.
Tegyük a mérleg serpenyőibe a "picit hibás próba reklámkampányt", és azt az állapotot, amikor csendben maradunk, és nem is kommunikálunk semmit. Saját logikádra bízom, hogy melyikkel jársz rosszabbul, de abban erősítelek, hogy a rossz döntés is jobb, mint ha nincs döntés.
Azt tudjuk, hogy világunkban egyetlen dolog állandó, ez pedig a változás!
Kitűnő tanárom szavai jutnak eszembe: "tedd vagy ne tedd, de ne próbáld!"
Akkor hogy is van ez?
Eljött az a világ, ami a "néma huszárok" számára egyre kevesebb lehetőséget tartogat majd a piacon. Be kell látni, hogy egy próba kampány során semmi olyan fergeteges nagy hibát nem követsz el, ami később nem orvosolható.
Ha bizonytalan vagy a mondanivalódat illetően, nem végeztél előzetes kutatást, nincs megfelelő kreatívod, akkor készíts általános "Brand-kampányt", amivel nem lőhetsz mellé.
NE MARADJ CSENDBEN!
Néhány tipp, hogyan kommunikálj:
- a fogyasztóid milyen problémáját tudod megoldani?
- ki a fogyasztód, kinek szeretnél kommunikálni? - szólítsd meg!
- mi a pontos megoldás?
- kitől kaphatja meg? - pozícionáld magad!
- miért lesz ez jó neki?
- add ki a parancsot! - vedd meg!
- hol találja meg?
És végül, a reklámod legyen egyértelmű, hogy egy 6 éves gyermek egyszeri hallás után is vissza tudja mondani!
Sok sikert!
A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát.