Miért rohannak az emberek?
Mi az ami ilyenkor arra ösztönzi őket, hogy jobban költekezzenek, mint máskor?
Miért hatékonyabbak a reklámok ebben az időszakban?

 

A válasz egyszerű.
A "karácsony marketingje" a leghatékonyabb a világon!
Mindenki a legszebbet, a legjobbat, a legtutibbat szeretné adni a szeretteinek. Sokszor erőn felül megy a költekezés, ilyenkor a hitelnyújtó cégek szabályosan aratnak.

 

Akkor mégis miért van akció, akció hátán?
Ez sem bonyolult. Az ok, a vállalkozói hitetlenség.
Rajtam marad, megint egy évig raktározhatom, benn lesz a pénzem, másfelé jobban kamatoztathatnám... stb.
Pedig egyszerűbb lenne reális piackutatás után optimalizált árukészlettel, kitartott árakkal értékesíteni.
Nagyobb haszon kevesebb termék eladásával. 

 

Az esetek 90%-ában az átgondolt piaci viselkedések vezetnek nagyobb eredményre, lényegesen kisebb rizikófaktor mellett.
Mégis a vállalkozások 75%-a kockáztat, de miért?

Itt is igaz a Pareto elv, vagy más néven a 80–20 szabály.
Ez kimondja, hogy számos jelenség esetén a következmények 80%-a az okok mindössze 20%-ára vezethető vissza.

 

Ne aggódjunk raktárra!

 

 

Íme a receptek:

Kommunikáljunk magabiztosan!

Harsogjuk az általunk nyújtott előnyöket.

Kínáljunk megoldást egy olyan problémára, amely a célcsoportunk számára hasznos lesz.

Ne mondjunk el a reklámunkban mindent, hiszen ez nem erre való.

Legyünk interaktívak, hiszen minden termék és szolgáltatás mögött egy hitelest embert, egy gazdát keres a vásárló! 

Hitelesítsük magunkat a termékkel, vagy a szolgáltatásainkkal.

Hitelesítessük magunkat elégedett partnerekkel.

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333