Kezdőlap /
Hírek /
Jó napot kívánok, én vagyok a vásárló!
Jó napot kívánok, én vagyok a vásárló!
Sam Walton mondta:
"Mindegyikünknek egyetlen főnöke van, az pedig az ügyfél!
Bármikor dönthet úgy, hogy kirúg minket csupán azzal, hogy elmegy máshova vásárolni!"
Erre emlékezz, amikor reggel elindulsz dolgozni.
Csodálatos a magyar nyelv, hiszen azt mondja, hogy szolgáltatást adok neked. A szolgálatban sokminden benne van. Ez egy gyűjtő fogalom, ami tartalmazza a kommunikációt, az előzékenységet, a gesztusokat, a pillantás hatalmát, a mosoly varázsát. Vedd észre, hogy a vásárlás folyamata nem csupán abból áll, hogy a terméked átadod, és elveszed a pénzt.
A tanárom 20 évvel ezelőtt azt mondta közgazdaságtan órán: a világ hatalmasat változik, termelni mindenki tud, eladni pedig már csak nagyon kevesen!
Ne a profitra hangolódj, hanem arra próbálj koncentrálni, mit szeretne az ügyfeled!
Az ügyfél "szelleme" legyen ott a döntéseidben.
Amikor gondolkodsz a vállalkozásod jövőjéről, tedd fel magadnak a kérdést: az ügyfelem is ezt szeretné, erre vágyik?
Wolf Gábor (Marketing Commando) egyik előadásában a következő történetet mesélte:
Egy boltvezető azt mondta a munkatársainak, ha bejön a vevő az ajtón, mindegyik homlokán láss egy olyan cetlit, amire az van írva: 2,5 millió forint!
Ugyanis ennyit hagyhatnak nálunk az évek során, ha itt vásárolnak folyamatosan.
Ha meg lesznek velünk elégedve, ez az összeg nálunk landol, ha nem, akkor a konkurenciát hízlaljuk vele!
Neked megér a vevőd 2,5 millió forintot??
A párkapcsolatok alapszabálya:
Tedd a másikkal azt, amit szeretél, hogy veled is megtörténjen!
Ennyire egyszerű, és bonyolult a válasz arra, hogyan is bánj a vevőiddel, hogy a vásárlás élmény, és ne egy tranzakció legyen!
A jó vásárló szexi!!
A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát.