Hogyan írjunk reklámot?
A legrövidebben talán azt mondhatnám, hogy egyszerűen és mindenki számára könnyen megérthetően.
Az elején szeretném tisztázni, hogy szerintem a legjobb reklámot, mindig az amatőrök írják. Természetesen csakis akkor, ha tudják milyen céllal, kinek, és pontosan mit szeretnénk reklámozni!
A reklámpiaci ügyfelek egy része, még mindig - sajnos - lelkiismeretfurdallásból reklámoztat.
Sokszor mintha hallanám ahogyan bizonygatják, látod megpróbáltam, fizettem érte, és mégsem sikerült.
Pedig marketing, és reklám nélkül vajmi kevés esélye van bárkinek a piaci sikerekre. Tehát ha szükség van rá, legalább csináljuk jól!
Miért reklámozunk?
A cél az eladás, és pont.
Nem híresek akarunk lenni, hanem a nevünket adjuk el. Eladjuk a termékünket, szolgáltatásainkat, közvetítünk, és mindezt azért tesszük, mert van piacunk, tehát van, aki megveszi. Ennek az ellenkezője is igaz, miszerint, ha nincs aki megveszi, akkor nincs piac, ebben az esetben nincs értelme az erőfeszítéseknek. Sajnos ilyenre is van példa, és nem szívesen mondom ki egy ügyfélnek, hogy egy újabb ötlettel álljon elő a piacon, és inkább abba fektesse a pénzét.
Tudod hol van a legtöbb világot-megváltó ötlet?
A temetőben.
Rengeteg dolgot temetnek el az emberek, mert nem volt hozzá merszük, kitartásuk, kreativitásuk, és idejük megvalósítani.
Ha Neked van, akkor csináld, és használd ki a reklám adta elönyöket!
A jó reklámról röviden beszélni szinte lehetetlen, rengeteg könyv hatalmas terjedelemben foglalkozik ennek a tudománynak a rejtelmeivel. Az egyetemen évekig tanítják, én 25 éve foglalkozom ezzel, és rengeteget kell még tanulnom. Mégis felhívom pár dologra a figyelmed, a teljesség igénye nélkül, milyen csapdákba ne ess bele!