Wolf Gábor - a Gotomarketing vezetője - ezt posztolta:
A Harvard Business Review (a világ talán legjobb üzleti kiadója) friss kutatása szerint az innovatív marketingesek elkezdték újra használni a marketing “hagyományos” eszközeit: tv, rádió, óriásplakát, és igen, direct mail ???? Bárcsak lenne ez utóbbiról épp egy friss Mesterkurzus… Várjunk csak!
Érdekesek a reakciók a poszt alatt, hiszen minek reklámozzak, ha nekem nincs TV-m, személy szerint nem hallgatok rádiót, már nem olvasok újságot sem.
Levegőt azért veszel??? - elnézést a modortalanságomért.
Elgondolkodtató, hogy amikor egy kampány sikerességét latolgatjuk, akkor hogyan vetődhetnek fel egyáltalán ilyen gondolatok.
Mi a fontos, ha reklámoztatni szeretnél?
- ki a célpiacom?
- hol vannak ők, hol tudom őket hatékonyan elérni?
- van-e olyan üzenetem, amely felketi az érdeklődésüket?
- mennyibe kerül egy fő hatékony elérése? (CPT mutató)
- mekkora reklámköltéssel, milyen platformokon szeretnél megjelenni?
Aztán a végén majd kiderül, hogy költség volt-e, vagy befektetés? - mert ugye a cél, hogy eladj, vagy népszerűsítsd magad.
A legfrissebb kutatások szerint jelentősen emelkedett a TV nézők, és a rádióhallgatók száma. Az NMHH folyamatos méréseket végez, hogy pontos képe lehessen minden befektetőnek a médiapiacról. Az, hogy ismét elkezdték a vezető ügynökségek, és a nagyobb piaci szereplők használni a “régi” reklámeszközöket, csak megerösítette a kkv szektort abban, hogy célszerű használni ezeket a termékeket, ugyanis az itt elhelyezett reklámok működnek, hatékonyak. Az nem mindig optimális gondolkodás, hogy én, nem nézek TV-t, nem hallgatok rádiót, tehát nem hirdetek ezeken a csatornákon, miközben a célpiac, lehet, hogy ott van.