Add el nekem ezt a szatyrot...

Komolyan aggasztott az a helyzet, amikor a szupermarketekben megjelent az innováció, a lebomló szatyor.
Gyorsan el is mondom miért.

Imádom a somlóit.
Bár ha nincs kész, nem eszem meg magában a piskótát.

Na jó, kibontom, mert látom, így nem eszed... (mondta Hofi)

Ha egy félterméket dobsz piacra, ne csodálkozz, ha csak ront a helyzeteden.

Az első bakklövés: 
fizessek azért, hogy Téged reklámozzalak. Miért?
Tudom, mert amúgy nem fogom hazavinni a termékeket, amit vásároltam nálad.

De akkor is. Mit lehet tenni?
Építsd be a termékek árába. 

Látod a kosár értéket, az átlagos vásárlói hozamot, számold ki, mennyi kell belőle, tervezd meg igényesen, és add oda. Valamit neked is adnod kell, ha a pozitív vásárlói élmény, és az eladás a hosszú távú célod.

Amikor - hosszú idő után - kezdenek az emberek elfogadóak lenni azzal, hogy vásárolják a szatyit, akkor jön a második arcon csapás: kivonjuk a forgalomból a bevált modelleket, mert nem környezetbarát. Egyetértek. Majd piacra dobunk egy büdös, gyenge valamit, amivel csak a gond van, és az emberek szabályosan undorodnak tőle.
Mit mond a vásárló, ennek olyan szaga van, hogy hányingerem van tőle, tehát még akkor sem veszem meg, ha a tejet cseppenként kell hazavinnem.

Tegnap pont egy ilyen reakció zajlott a szemem előtt.
A SPAR-ban vásárló ember ALDI-s papírszatyorral tornázott az emberek között. 

Megkérdeztem. eltévesztette a házszámot?
Mosolygott, és annyit mondott, hogy vannak olyan termékek, ami miatt ide kellett jönnie, a szatyival meg üzenni akar.
Elege van abból, hogy.....  és kb. 10 percen keresztül ecsetelte a véleményét.
Ez fontos üzenet lehet egy üzemeltető számára.
Addig nincs gond, míg nem bővül a kínálat a szupermarketekből a piacon. Ha igen, akkor a vásárlói közösségedet ápolnod kell, mindenféle tekintetben.

Ne feledd, termékből van bőven, szolgáltatni viszont csak kevesen tudnak.

Utóiratban megjegyzem, a vásárlónak az ALDI-s szatyorért is pénzt kellett fizetnie, és mégis a SPAR-ban találkoztam vele, de az általa kimondott szónak van jelentősége, ha nem is ma, lehet, hogy holnap.

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333