A reklám kidobott pénz?


Rengeteget hallhattad már tőlem, hogy az a reklám hatékony, amely célba ér!
Látok vállalkozásokat, amelyek hatalmas pénzeket költenek az üzlet berendezésére, a termékükre vagy szolgáltatásaikra, és elfogy a "kreativitás", amikor a reklám lehetősége felvetődik.

 

Optimális tervezés esetén a cég bruttó ráfordításának kb. 40%-át kellene költenie marketingre (ez nem csak a reklámot jelenti, mielőtt felszisszensz), aztán a folyamatos ismertség fenttartására a haszon 20-25%-át. Képesek tönkretenni magukat, csődbe vinni a cégüket, mert a marketing lépést rosszul, nem körültekintően tervezik meg.

 

Ahogyan a gazdasági szféra, a reklámpiac is átalakuláson megy keresztül, kérlek nyisd ki a szemed, ne csak nézz, láss is!

 

A MarketingCommando a hetekben ezt posztolta:
Sokan abban a tévhitben élnek, hogyha kiposztolják a közösségi médiába a termékeiket, akkor megúszták a reklámozást. Igenis, pénzt kell szánni a hirdetésre, hogy minél több emberhez eljusson és megismerjék a termékedet vagy szolgáltatásodat!

Sokan azért nem merik hirdetni, mert azt tanulták, hogy az nyomulás, hogy az öndícséret büdös. 
Te nyugodtan aludnál akkor, ha a munkád azért veszne kárba, mert a nyitott pénztárcával tébláboló kuncsaftod elől egyszerűen el van rejtve a cuccod? 
Hirdesd hát a slágerterméked, egy belépőterméked, vagy egy jó csalidat. 
És ami beválik, arra mehet több is, mert a nyerő lóra teszünk pénzt."


Ha cselekeszel, az idő Neked dolgozik,
ha csak vársz, akkor ellened!

 

A rádióhirdetés szexi!
Szólj, ha segíthetünk Neked is!
 smiley

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333