A pénz nem abban van, amit árulsz, hanem ahogyan árulod.
Nagyon sok szuper üzleti gondolat megáll a termék, vagy szolgáltatás kitalálásának szintjén.
Pedig...
Gondolj bele, hogy:
- mennyire fontos számodra is a vásárlói élmény?
- milyen hatással van rád egy szuper ötlet egy bevásárlás alkalmával?
- mosolyt csal-e az arcodra egy ügyes, vicces értékesítő?
- sikerül-e a szívedbe zárni egy olyan üzletet, ahol odafigyelnek rád?
- melyik bevásárlásra emlékszel vissza szívesen utólag?
Sok ügyfelemnek mondtam már, amikor reklámkampánnyal kapcsolatban kért segítséget, és nem volt 100%-os a terméke vagy a szolgáltatása, hogy Te vásárolnál magadtól? - érdekes reakcióik voltak.
Lehet formabontó lesz amit most mondok, de az ügyfelek nem termékeket és-vagy szolgáltatásokat keresnek, hanem megoldásokat! - kérlek erre fókuszálj, amikor a vállalkozásodat vizsgálod.
Ha önvizsgálatot végzel légy őszinte, különben az egész fabatkát sem ér.
Torz vizsgálat, torz eredmény, a hibád ugyanúgy megmarad, és megint mindenki más lesz a hibás.
Légy következetes, és kérj meg olyanokat akik merik neked elmondani a valós észrevételeiket, mert ezekből tanulhatsz, és fejlődhetsz igazán.
Az eredmény nem marad el.
Rá fogsz jönni, hogy az ügyfelek nem autót keresnek, hanem a vezetés élményét.
Nem parfümöket akarnak, hanem a magabiztosság érzését.
Nem kenyeret vesznek, hanem éhséget csillapítanak.
Nem ruhát vásárolnak, hanem lépést tartanak a divattal.
Hol van a helyed ebben a rendszerben?
Van mit csiszolnod a jelenlegi állapoton?
Arra bíztatlak, hogy tarts lépést a korral, és légy a piacod olyan szereplője, aki olyan vásárlási élményt nyújt, ami mágnemsként vonzza az ügyfelek sokaságát!