Az értékesítés egy végtelen egyszerű, és ugyanakkor bonyolult műfaj.
Ha lenne valódi elixír, egyszerű lehetne a képlet, de minden iparágra, és piaci környezetre nincs azonos képlet. 

Mit gondol az eladó?
A vásárló megfontolt. Tudatosan dönt, és átgondolja a szándékát, mielőtt vásárol. 

Ha ez így lenne, az online nem működne. 
Gondolj bele, nincs közvetlen kapcsolat a vevő és a termék között, nem tudja megérinteni mielőtt megveszi.

Amennyiben ez így van, mi alapján hoz a vásárló döntést?
Ha százalékosítani kellene, azt mondanám, hogy a vásárlási döntések kb. 20%-a tudatos, a többi más megfontoltságból történik.

A többi érzelmi alapon történik!
Az érzelemre hatni nem nehéz, hiszen nem direkt üzeneteket kell közvetíteni, hanem a vásárló számára olyan érzelmi ráhatást kell generálni, amely azonnal kattintja a "vásárolni akarok" gombot az agyban.

Ezeket a vevőket a legkönnyebb befolyásolni érzelmi ráhatással.

Mutatom a példákat.
Direkt reklám:
Nyári kikapcsolódás 20%-os kedvezménnyel most a Balatonon!

Érzelmi ráhatással:
Csak egy teli tank üzemanyagra van szükséged, hogy életed legjobb nyarán, a legjobb élményeket élhesd át!
Szeldd a habokat a magyar tengeren, válogass a part legjobb hamburgerei között, kortyold a badacsonyi borvidék kiválóságait!

Ez az a recept, ami részben véget vethet a direkt értékesítési reklámkampányok jelentős részének.

Ezért mondtam már sokszor képletesen, hogy a rádió sem zenéket játszik, hanem azokat élményeket eleveníti fel, amelyeket ezek a dalok generáltak az agyadban.

A BRAND tehát fontos!
Építsd, ápold, és minden kommunikációs eszközt vess be, hogy a TE BRAND-ed legyen a legismertebb a piacon.

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333