Sok publikációban megfogalmaztam már a vásárlói élményteremtés fontosságát.
Teljesen logikus gondolkodásra vall, ha a 2020-as évben a marketing szakemberek ezt tartják a legfontosabb feladatnak.
Azért ne feledkezzünk meg az alapokról sem!
Alap, hogy a terméked vagy szolgáltatásod a piacon lévő versenytársakéval legalább azonos színvonalú!
Alap, hogy a terméked vagy szolgáltatásod értéket jelent a célpiacod számára!
Alap, hogy nem követtél el olyan dolgot a piacodon, amely negatív kampányt generált számodra!
Alap, hogy fontosnak tartod az innovációt, így lépést tartassz a vevőid érdeklődésével!
Alap, hogy a vevőid "játszóterét" megtaláltad, ezáltal stabilan eléred a célközönségedet!
Alap, hogy tudod azt is, hogyan tudod a célcsoportodat megszólítani!
Alap, hogy rendelkezel azzal a kapacitással, ami szükséges a piacod kiszolgálására még akkor is, ha ez hektikus!
Alap, hogy reálisan látod magad a piaci rendszerben, pontosan ismered kik a diktálók és a követők a szegmensedben!
Ezek megléte elengedhetetlen, hogy egy cégvezető sikeres stratégiát állítson fel a 2020-as évben!
Szinte mindegy a legproduktívabb reklámkampányba fektetett energia, idő és pénz, ha ezek közül sántít valami.
Jogos a kérdés: miért?
Mert a bevonzott érdeklődők, vagy vásárlók érzékeny műszerek, mint egy kisbaba.
Hamar megérzik, ha nem stimmel valami, és ennek bizony hangot is adnak.
A rólad szóló kritika 10-szer olyan gyorsan terjed, mint a jó híred!
A világ jelenlegi legnagyobb kihívása mégis a vásárlói élményteremtés!
A felmérések azt bizonyítják, hogy ennek hatékonysága hagy a legnagyobb nyomot az emberek agyában.
Szívesen megyek abba az étterembe vissza, ahol az étel finom volt, és a pincér... Világklasszis ahogyan kiszolgált!
Finom volt az étel, "világklasszis" volt, ahogyan kiszolgált!!
Érezned kell a különbséget!
Pedig a séf mennyit dolgozott, hogy a tányérra került étellel kapcsolatban minden klappoljon!
Sokan fáradoztak, hogy frissek legyenek az alapanyagok, tisztaság legyen, kényelmesek legyenek a székek, legyen hangulata a helynek, és még sorolhatnám! Sok ember, akik munkája rendkívül fontos a siker érdekében, mégsem őket dícséri a kliens!