Az ügyfelek többsége teszi fel joggal a kérdést, hogy mennyi az ideális reklám mennyisége?
A válasz: nem tudom!


Derekasan bevallom, hogy erre vonatkozó felmérést elemzését még nem láttam. Nincs ideális megjelenési szám, de kétségtelen, hogy lehet egy kampány kontraproduktív, azaz visszafelé sülhet el. Ennek sok összetevője van, és számtalan tényező befolyásolhatja, így nincs olyan együttható, amelyet betartva bizonyossággal a legmagasabb hatékonyságot érhetjük el.
Továbbra is az a véleményem, hogy egy kampány értékmérője az, hogy a befektető milyen profitot ér el vele.
Ez lehet eszmei, anyagi eredetű. Ezek a folyamatok céllal történnek, befektetések az üzletedbe!

 

A józan ész határain belül gondolkodva, jöjjön néhány fontos gondolat:

- a rossz hír 10-szer gyorsabban terjed, mint a jó
Tulajdonképpen a szosölmédia fegyvere visszafordul, és visszafelé sül el. 
Egyébként ez a folyamat működik a szájról-szájra formátumban is. A gond, hogy jól működik. Nagyon jól! Ezért veszélyes! 

 

- egy reklám vagy szlogen bevésődéséhez, közel 1000-szer kell találkoznia az alanynak az üzenettel
Akkor nem kis feladat egy hatékony kampány tervezése. Figyelemmel kell lenned az elérési mutatókra, a kampány időszakra, a reklám üzenetre, a kidolgozottságra, az átviteli közegre, a stílusra, a brandre, az összehangoltságra, és még sorolhatnám. Tök egyszerű, nem??

 

- a hatalmas reklámzajban hol a helyed?
Az elmúlt öt évben a reklámfelületek innovációja következtében sokszorosára duzzadt a piac. Mindenki hatékony, mindenki mutat kutatási eredményeket, szuper kampányajánlatokkal bombáznak, gyakorlatilag máris lelkiismeret furdallásod van, ha kihagyod valamelyiket. 
De!
Sohasem szabad a körtét összehasonlítani az almával!
Az elérés nem egyenlő az értékesítéssel!
A like jó dolog, a gyerek fog neki örülni, de nem élünk meg belőle!
Gondolkodj reálisan, és alaposan gondold át, milyen összeget, és hol költessz!

 

- miért reklámozol?
Van-e konkrét célod, vagy a saját lelked megnyugtatására csinálsz kampányt?
Sajnos sok esetben fordul elő, hogy nem tudatos döntés eredménye egy kampány elindítása. Aztán az esetek döntő többségében nincs is eredménye, és utána jön a szokásos mondat: ugye megmondtam, kidobott pénz!
A marketinged célja mindig az eladás, még akkor is, ha az üzeneted nem erről szól!

 

- kell-e reklámoznod magad?
Igen.
Sohasem vagyunk készen. Nincs ilyen állapot. Olyan, hogy nincs szükséged a marketingre, nem létezik!
A Coca-Colát a világ minden embere ismeri, mégis horribilis összeget költ mai napig reklámkampányokra!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333