Gondolom sokan ismerik azt a mottót, ami így szól:
Mit tehetünk, ha a sors egy citromot gördít az utunkba?
Fanyaloghatunk mert savanyú, vagy limonádét csinálunk belőle!

 

Itt akár abba is hagyhatnám, hiszen minden fejben dől el.

 

Gyakorlatilag felfogás, és hozzáállás kérdése az egész. 
Adott egy helyzet, amit nem Te okoztál, tehát nem Te vagy érte a hibás. Úgyhogy ne vezekelj! Ne úgy éld meg, mintha hibás lennél, és világvége lenne.

Sokmindent elvehet tőlünk a sors, de a realitásunkat, a tudásunkat, a kitartásunkat, és a képességeinket nem!

 

Akkor tehát jöjjenek a javaslatok karantén időszakára:

 

1. Vizsgáld meg magad
Ezt kevesen tudják optimális szemüvegen keresztül nézni.
Akkor lesz ez a folyamat sikeres, ha ki tudsz lépni a szerepedből, és következetesen elemzed magad.
Senki sem tökéletes, mindenkinek van mit tanulni. Ha elfogadod, hogy nem vagy 100%-os, és képzed magad a megfelelő irányba, előnyödre és a céged előnyére szolgál.

 

2. Vizsgáld meg a cégedet
Tényleg ilyennek képzelted?
Ha bármiben változtatni szeretnél, ez az alkalmas időszak a szervezeti átalakításokra.

 

3. Vizsgáld meg a piacodat
Ez egy olyan lépés, amit minden évben - akár több alkalommal is - meg kellene tenned, de sok vállalkozás mégis az aktuális megrendeléseivel van elfoglalva, a mának él, így nem tervezi előre a lépéseit. Sodródik az árral, kiteszi magát a piac adottságainak, követővé válik, aminek értelmében nem tesz lépéselőnyre szert a többi piaci szereplővel szemben.

 

4. Szedd szét és rakd össze
A cégek olyanok, mint a LEGO. Ha gyermekkorodban szívesen játszottál vele, most se hagyd abba.
Minden építés, újjáépítés! Mindig szebb és jobb lesz, mint volt. 
Biztosan emlékszel arra, hogy gyermekként mennyire sikeresnek érezted magad, amikor egy új dolgot létrehoztál, vagy átépítetted a régit. 
Így lesz ez most is, csináld nagyban, nem nehezebb mint régen!


Ezek az alapok, most van időd mindenre!

Mire???

weboldalad, termékeid, szolgáltatásaid, kommunikációd, levelezésed - mailjeid, értékesítési videóid, VIP vevőrendszered, online felméréseid, kupon kódod, webináriumod, call centered, oktató mail sorozatod, print publikációid, online megjelenéseid, OP plakátjaid, TV és Rádió reklámjaid... stb

 

Ha ezek megvannak, kezdj el erről kommunikálni, minden lehetséges eszközzel.
Azt fogják látni, hogy nem adtad fel, velük vagy, együttérzel, és fontosak a számodra.
Lehet strucc politikát is folytatni, bár ennek megvan a kockázata.
Ne feledd, csak az tűnik el, akit elfelejtenek!
Ez most nem az értékesítés időszaka, hanem a Brand építésé!

 

Szerintem kreatívan is el lehet tölteni az időt, ha az ember fejlődni, tanulni akar.
Azért a tudásért, amit most szerzel, az év második felében nagyon hálás leszel Magadnak!

 

Amíg a többiek siránkoznak, pihennek, töltsd meg tartalommal a mindennapjaidat!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333