Amikor reklámozni kezdesz bármit, ne hagyd figyelmen kívűl, hogy minden reklám annyit ér, amennyi hasznot hoz a gazdájának!

 

Mi a reklám haszna?
Pénzügyi szinten a tiszta nyereség.
De ezzel még nem merült ki a tár, ugyanis...

 

Minden kommunikációs tevékenységgel egyéb haszon is termelődik.
Brand-et építesz, a termékeddel vagy szolgáltatásoddal kapcsolatos számodra fontos információt viszel be a célcsoportba, pozícionálod magad és- vagy a szolgáltatásodat, emlékezteted a vevődet, hogy még vagy és létezel, mozgósítasz, érzelmeket váltasz ki, stb. 

 

Tehát nem egyszerűen lökünk két keresetlen mondatot, és ahogy esik úgy puffan! 

 

Ha a céged összes embere a marketingesed, akkor a reklámodban elhangzó összes kifejezés vagy hangulati elem alkalmas arra, hogy valamilyen érzelmet generáljon rólad, és veled kapcsolatos élményt teremtsen a piacodon!

 


Promóciós termékek
A felgyorsult, és technikailag szinte túlfejlesztett világunkban érdekes momentum, amikor kinyitod a postaládát, és tornyosulnak benne a papíralapú reklámtermékek, promó újságok.
Van aki egy elegáns mozdulattal az egész kupacot azonnal a szemétben landoltatja.
Van olyan is, aki belepillant, és vannak - igaz nem nagy számban - akik tételesen átmustrálják a kapott pakkot.

Az utolsó két kategória, aki számításba jöhet, ha ilyen szóróanyagok bevetésével próbálkozol.
Nem könnyű műfaj, és sok buktatója van, de nem lehetetlen jó reklámanyagot készíteni manapság.


Mutatom a legfontosabb kritériumokat:

- 3 másodperc, ennyi időd van!
Mi a legfontosabb üzenet, amire szeretnéd hogy figyeljen az olvasó?
3 másodperced van rá, hogy megmutasd. 
Ennyi idő alatt dönt az emberek 82%-a arról, hogy marad-e a kezében a lap, vagy kuka!


- Mi legyen rajta és mi nem?
Nem érdekel senkit, hogy 30 éve vagy a piacon, meg 40 ember dolgozik neked, meg 1000 négyzetméteres a boltod, és 30 ezer terméked van!
A vevőt az érdekli hogy amit keres megtalálja-e nálad, vagy sem!
Hagyd a fölösleges önajnározó dumát, udvaroltass magadnak a szerelmeddel, ezeket az infókat ne vidd a piacra, nem a 80-as években élünk!


- Tuti fotó vagy grafika, és rövid, tömör információk
A szórólap nem regény, nem szakmai cikk, nem a szakmai tudás csillogtatására való olvasmány!
Egy eltalált fotó vagy grafika, és a jól megfogalmazott szöveg a siker kulcsa.


- A bőr elad
Használj embereket a grafikákon vagy fotón, hiszen a bőr elad!
Hitelessé tesz, ha a célcsoportból átlagembereket jelentetsz meg, hiszen tud vele azonosulni a vevőd.
Nicsak, ez olyan mint ééén!


- Egyszerűen, érthetően
Ne használj szakszavakat, ne használj hosszú, bonyolult mondatokat.
A szöveg legyen egyszerű, nem szakembereknek, hanem átlag embereknek készíted a szóróanyagodat!
Ha nem érti meg, mi a pontos üzenet, elvesztettétek egymást!


- Töltsd meg tartalommal
Legyenek tartalmi elemeid, amelyek a vevő számára fontos értékkel ruházzák fel a szóróanyagodat
Kedvezmény kupon, törzsvásárlói ticket, pontgyűjtő, VIP kód, stb.

Gondolkodj átlag vevő fejjel: miért tartsam meg ezt a szóróanyagot, milyen számomra értékes dolog van benne?


- Hol talál meg?
A szóróanyagok 40%-ának a legkomolyabb hibája, hogy a vevőt képtelen elvezetni hozzád.
Meg kell értened, rengeteg szolgáltató van, nincs ideje a vásárlónak megfejteni, milyen labirintuson keresztül juthat el hozzád. Ha egyszerű, akkor megy, ha bonyolult, hoppon maradtál!


Ennyire egyszerű, és ennyire bonyolult!

Csak ügyesen, mert aki nem megy az idővel, annak idővel mennie kell!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333