Nem szeretem a hirtelen felkapott dolgokat.
Ez természetesen nem azt jelenti, hogy ne lennék fogékony az újításokra, az innováció területére, de azért a realitás szemüvegén keresztül célszerű figyelemmel kísérni a piaci változásokat.

 

Már többször beszéltem arról, hogy mit kereshet a vásárlói piac.
A ma embere - akár tetszik, akár nem - negyedannyira nem terhelt, mint 15 évvel ezelőtt. Ennek ellenére, vagy éppen ezért minden irányból kapja azokat az impulzusokat, hogyan tudja az unalmát elhessegetni. 
Szórakozni szeretne.
Kikapcsolódni.
Terelje el a figyelmét valaki a "nyomorult sorsáról", hiszen önmagától nem képes megtalálni a világban a saját boldogságát.

 

A feladat tehát a kikapcsolódás megteremtése!
Nincs olyan korosztály, vagy társadalmi csoport, amelyik nem ezt keresi. 
Ne legyünk álszentek, meg is találja. Ha nincs ilyen a kínálatban, akkor megcsinálja magától. Itt lett egy piaci rés, amit időben felismert a homo sapiens, így születethetett meg az "új szakma", az influenszer. 

 

Ha unatkozol Pubi, rögtön ott a jobb kezed!! - mondta Hofi 25 éve, és milyen igaza volt! Akkor még nem is gondolta, hogy értelmet nyer a vicc, és a legnagyobb szórakoztató eszköz a "rádiótelefon" lesz!
Ezekben pedig sok kicsi televíziócsatorna, rengeteg abszolút hitelesnek tűnő Valóságshow-val! Nem is kellenek hozzá csilliárdok, esetenként a bekerülési költség szinte nulla. Könnyen előállítható tartalmak, amelyek vagy szólnak valamiről, vagy nem. Legtöbb esetben semmiről.

 

Elnézést azoktól, akik valódi tartalmakat állítanak elő, de ami jelenleg a világban zajlik, az az abszolút híg trutyi halmaza!

Miért nézzenek téged, mert érdekes vagy? - vagy azért vagy érdekes, mert néznek??

Különös kérdések ezek, és sokszor megmagyarázhatatlan népszerűség párosul egy-egy tartalmatlan tartalom előállító "művészhez".

 

Mit mutatnak a jóslatok a jövőre nézve?
Ami könnyen jön, könnyen megy majd... a süllyesztőbe!

 

Vizsgáljuk meg a logika oldaláról:
A hirtelen felkapott influenszerek népszerűek lesznek, és egyre több reklám megrendelést kapnak. Érthető ez, hiszen sok követő van, akik kíváncsiak rájuk. 
Ha sok reklám megrendelést kapnak, a követők csalódnak. Hiszen szórakozni szeretne, nem reklámokat nézegetni. 
Ezért szépen odébb áll, csökken a népszerűség, nem lesznek reklám megrendelések sem, és a világ rendje helyre áll.

Ebbe a hibába évekkel ezelőtt már nyakig tocsogtak az amerikai influenszerek, ahol a rajongótábor szabotálta az oldalaikat. 
FAKE oldalnak lettek kikiálltva, népszerűségük olyannyira csökkent, hogy a gravitációnak is integetni tudnak zuhanás közben.

 

Ez egy természetes reakció.
A piac őszinte, és könyörtelen.
A piac mindig válaszol.

 

Ha már erre adod a fejed...
Képezd magad, légy érdekes!
Legyen reális önképed, tudd felmérni, hogy érdekes lehetsz-e a követőid számára.
Ha igen, akkor sem vagy készen. Képezd magad, mert komoly verseny van az iparágadban!

És ami talán a legfontosabb, légy alázatos, mert az élet mindenkit a helyére tesz:
A királyt a trónjára, a bohócot a cirkuszába!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333