Emelkednek az árak a hirdetési piacon.

 

Még itt vagy? - nagyon megrettentél?


Sajnos ez nem újdonság, ez már szinte beidegződés. Bár senki nem tud számomra reális magyarázatot adni arra, hogy a december 30-i árak mitől változnak január 6-ra, amikor az aktuális raktárkészleten lévő terméket emelt áron kapjuk meg... Ettől még sajnos így van.
A legmosolyogtatóbb az a válasz volt a kis közvélemény kutatásom alkalmával (nem reprezentatív), hogy azért emelünk árat, mert a szomszéd üzletben is emelnek. :) 

 

Mindegy. Ez van, ebből élünk.
Tulajdonképpen logikus, ha mindenki árat emel, nem maradhatsz ki belőle te sem, hiszen előbb utóbb a költségeid emelkedni fognak.

 

Ami cégvezetőként fontos számodra, hogy a piacon való sikeresség alapja az, hogy nehezen másolható előnyt kell szerezned a versenytársaiddal szemben!

 

Nézzük a hirdetési piac online szegmensét.
Emelkednek a hirdetési költségek (google adwords), emelkednek a minőségi tartalom előállítási költségek, emelkednek a tartalom disztribúciós költségek (facebook, instagram)

Ezeket vagy megveszed, vagy nincs új helyette!

 

Gondold újra, hogyan szerezhetsz vevőket!
Működik-e még az egy évvel ezelőtti stratégiád?

 

A cégvezetők többsége nem szakmai, hanem "divat" alapon választ hirdetési csatornát.
Ezt ajánlotta az ismerősöm, a webesem megoldotta, az általam ismert cégek is itt hirdetnek, stb. 
Hallom a válaszokat, amikor rákérdezek, milyen döntésfolyamat előzte meg a hirdetési piacon való vásárlást?

 

Lényeges kérdések:
Lájkokat gyüjtessz, vagy értékesítesz?
Ismertséget szeretnél, vagy eladni?
A célcsoportod milyen médiaterméket fogyaszt?

 

 

Termel-e pénzt a jelenlegi marketing rendszered?
Akkor miért a divatos eszközöket választod, és nem a régen bevált, hatékony eszközöket?

Én tudom, hogy most sokan kövezni fognak, de a régi, bevált módszerek szerintem még mindig jobban hasítanak, mint az új hullám.

 

Telemarketing, rendezvények, kiállítások, személyes értékesítés, külterületi megjelenések, TV, rádió hirdetések.

 

Legyen fontos számodra, hogy ahol megjelensz, milyen eléréssel rendelkezik.
Nem az számít, hogy mennyi szórólapot nyomtattál, hanem hogy a rajta lévő kupont mennyien váltották be.
Mennyien nézik azt a TV műsort, ahol megjelenik a reklámod?
Mennyien mennek el a vevőtalálkozóra, amit szerveztél?

 

A személyes értékesítés varázsa a mai világban ismét újra felértékelődik, hiszen rettentően elgépiesített rendszereket készítettek a vállalkozások. Megszüntek a személyes impulzusok, nincsenek konzultációk, megszűnik a személyes ráhatás.

Lépj az oldalunkra, olvasgasd el, keresd meg, ott vannak az infók, lépj be az áruházunkba, kattints rá, majd viszi a postás. 
Köszi!

 

Gondold át, 10 évvel ezelőtt az internet volt az az eszköz, amivel megszökhettél a való világból!
Ma az internet elől menekülnek az emberek vissza a való világba!

Címünk

4400 Nyíregyháza, Eötvös utca 9/A.

Telefonszámunk

+36 (30) 9 581 333